SCHIMA Sp. z o. o. ul. Kościelna 6 52-314 Wrocław

Telefony: +48 71 / 339 89 15, +48 71 / 339 89 30 | Fax: +48 71 / 339 82 88 | E-mail: biuro@schima.pl, schima@schima.pl

System przyzywowy CareMed

System przyzywowy - centralka

System CareMed to optyczno - magistralny system przyzywowy, którego elementy komunikują się dzięki programowalnym modułom salowym w postaci terminali lub lampek oraz centrali dyżurnej bądź oddziałowej. Wymiana informacji odbywa się drogą cyfrową, co daje duże możliwości w zakresie funkcjonalności systemu.

System jest zgodny z normą DIN 0834.

Sporym atutem jest łatwość rozbudowy systemu o kolejne elementy w wyposażeniu sali (przyciski sznurkowe, gniazda przywoławcze, kasowniki) oraz rozbudowy o dodatkowe pomieszczenia.

Wszelkie informacje z systemu przyzywowego można zapisać za pomocą Rejestratora Zdarzeń Schima na komputerze, a dane filtrować według własnych potrzeb a dane w postaci tabeli wydrukować.

System przywoławczy CareMed można rozbudować o możliwość komunikacji głosowej co przekłada się na efektywność pracy personelu i oszczędności. Rozwiązanie sprawdzi się zwłaszcza na dużych obiektach oraz Domach Opieki, pozwalając przed udaniem się personelu w miejsce wezwania wpierw nawiązać połączenie i zorientować się co jest przyczyną wezwania pomocy.

Elastyczność systemu pozwala na wysyłanie wezwań także na telefony typu smartfon, co daje nam pewność, że dane wezwanie dotrze natychmiast w odpowiednie miejsce. Poprawia to bezpieczeństwo pacjentów oraz zwiększa mobilność personelu, który nie musi już przebywać wyłącznie w jednym pomieszczeniu, gdzie znajduje się centralka.

Najważniejsze cechy systemu CareMed

  • prostota obsługi
  • łatwość rozbudowy
  • rejestrowanie zdarzeń w systemie
  • cyfrowa komunikacja
  • funkcja interkomu
  • możliwość rozbudowy o elementy peryferyjne (maty, aparatura medyczna, sygnalizatory optyczne lub akustyczne)

System przyzywowy CareMed