SCHIMA Sp. z o. o. ul. Kościelna 6 52-314 Wrocław

Telefony: +48 71 / 339 89 15, +48 71 / 339 89 30 | Fax: +48 71 / 339 82 88 | E-mail: biuro@schima.pl, schima@schima.pl

Nowoczesne systemy przyzywowe

Systemy przyzywoweNowoczesne systemy przywoławcze stosowane są w wielu miejscach, zazwyczaj tam, gdzie dba się o efektywny przepływ informacji oraz odpowiednio szybkie reagowanie na potrzeby i żądania odbiorców.

Systemy przyzywowe wykorzystywane są z powodzeniem i na szeroką skalę w szpitalach i innych obiektach medycznych, w hotelach czy lokalach gastronomicznych.

Elastyczność ich projektu pozwala na dokładne sprofilowanie funkcji systemu przywoławczego wprost pod oczekiwania odbiorców.

 

System przyzywowy w szpitalu

W szpitalach systemy przyzywowe wykorzystywane są dla szybkiego reagowania na potrzeby pacjentów. W salach chorych zamontowane są bowiem specjalne przyciski z alarmem, który uruchamia się po naciśnięciu. W pokoju pielęgniarek odzywa się odpowiedni alarm wraz z numerem sali oraz łóżka chorego. Nowoczesne systemy przyzywowe mogą zostać dodatkowo wzbogacone o osobiste zegarki z nadajnikami dla pielęgniarek. Pozwala to na odpowiednie reagowanie przez personel nie tylko w momencie przebywania specjalistów w dyżurce, ale również w każdym innym miejscu w szpitalu. Po usłyszeniu sygnału, pielęgniarka udaje się do określonego pokoju chorych i już wie, który pacjent potrzebuje jej pomocy. Po udzieleniu jej odwołuje alarm poprzez naciśnięcie odpowiedniego przycisku na nadajniku przy drzwiach i wszystko wraca do normy - http://www.schima.pl/systemy-przywolawcze/

System przyzywowy w hotelu

Kolejnym miejscem, w jakim zasadne staje się użytkowanie nowoczesnych systemów przywoławczych są obiekty noclegowe, w tym wszelkiego rodzaju hotele, centra SPA, pensjonaty czy ośrodki wypoczynkowe. Systemy przyzywowe sprawdzają się doskonale zarówno w przypadku niewielkiej, jak i dużej liczby gości, pozwalając tym samym na adekwatne reagowanie na potrzeby klientów. W hotelach doskonale sprawdzają się przyciski alarmowe, zamontowane w pokojach gości, pozwalające na wezwanie obsługi, zamówienie śniadania do pokoju czy budzenia na określoną godzinę. Jest to bardzo wygodne dla gości i pozwala na zwiększenie komfortu pobytu. Do recepcji może dojść również informacja na temat konieczności wymiany pościeli, posprzątania pokoju czy uwaga, związana z niedziałającym sprzętem. Po spełnieniu życzenia gościa, alarm w konkretnym pokoju zostaje odwołany przez recepcję.

System przyzywowy w restauracji

System przywoławczy doskonale sprawdza się również w restauracjach i innych lokalach gastronomicznych. Estetyczne przyciski znajdujące się na każdym stole pozwalają na szybkie przywołanie kelnera w określonej sprawie. Zazwyczaj nadajniki systemów w restauracjach wyposażone są w kilka przycisków, dających możliwość naciśnięcia tego, który jest adekwatny do konkretnego żądania. Wezwanie kelnera może być pomocne w przypadku chęci złożenia lub zmiany zamówienia. Naciśniecie przycisku odnośnie rachunku pozwala nam na wyrażenie chęci zapłaty. Kolejny przycisk odwołuje alarm, w momencie gdy kelner pojawi się przy stoliku. Systemy przywoławcze w restauracjach są doskonałym sposobem na usprawnienie pracy i przyspieszenie obsługi klientów. Goście już nie muszą obawiać się tego, że będą długo oczekiwali na podanie menu, przyjecie zamówienia czy otrzymanie rachunku.

Producent i dystrybutor systemów przywoławczych - http://www.schima.pl